سیاست مرجوعی و بازگشت
در چه شرایطی می توانم محصول را بازگردانم؟
ما در "ایران پینت تولز" همیشه در تلاش هستیم تا محصول خریداری شده توسط مشتری در شرایط مطلوب و ایده آل به دست مشتریان برسد، ولی با ممکن است پس از خرید،
به هر دلیلی تصمیم به بازگشت محصول بگیرید و ما این امکان را فراهم کردیم تا با آرامش خاطر ظرف مدت 7 روز بعد از دریافت محصول آن را بازگردانید.
1- همه محصولات بازگشتی باید در شرایط اولیه و همراه با جعبه محصول و متعلقات حاوی آن و ذکر شماره سفارش یا درخواست مرجوعی و بدون آسیب دیدگی و پارگی و بدون نوشته یا برچسب اضافی بر روی آن تحویل داده شود.
2- در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر امکان استفاده مجدد نخواهد داشت و در صورت بازگشت محصول، فقط اصل پول پرداختی برای محصول عودت داده خواهد شد.
3- کارت های هدیه امکان بازگشت ندارند.
- لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش “ایران پینت تولز” جدا، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید محصول در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.)
- در صورت ارسال با پست پیشتاز، از رسید پستی تصویری تهیه کرده و آن را به آدرس ri.slootniapnariobfsctd-928e0a@ofni ایمیل کنید.
- برای بازگرداندن محصول از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایهرا نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی محصول، جدا خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. استان البرز – گرمدره – صندوق پستی: ؟؟؟؟؟ – ؟؟؟؟؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش “ایران پینت تولز” برسد، هزینه های ارسال به عهده “ایران پینت تولز” خواهد بود.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس ri.slootniapnariobfsctd-640c9c@ofni ارسال فرمایید.
از طریق یکی از روش های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1- وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست بازگشت محصول، درخواست خود را ثبت کنید.
2- پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
توجه: بدیهی است در صورت ثبت درخواست بازگشت محصول به صورت آنلاین، فرآیند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد و جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش های فوق الزامی است.
1- کارشناسان خدمات پس از فروش “ایران پینت تولز” ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل کرده و اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان “ایران پینت تولز” تایید شود، محصول تعویض خواهد شد و یا مشتری می تواند محصول را با مدل دیگری جایگزین کند.
توجه: تعویض محصول منوط و مشروط به موجود بودن محصول در انبار می باشد. چنانچه در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض محصول، موجودی آن به اتمام برسد، “ایران پینت تولز” بنا به انتخاب مشتری محصول دیگری را جایگزین و ارسال می کند و یا وجه محصول مرجوعی را به همان حساب پرداختی برای مشتری واریز می کند. بدیهی است که در صورت انتخاب محصولی دیگر، تفاوت قیمت محصول جدید با محصول مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می شود. برای محصول گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت می کند و برای محصول ارزانتر، “ایران پینت تولز” تفاوت را به حساب مشتری واریز می کند.
2- اتمام موجودی محصول و یا تغییرات قیمت محصول در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و “ایران پینت تولز” در قبال تهیه همان محصول و یا تغییرات قیمت محصول هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه محصول درج شده در فاکتور به مشتری را می پذیرد.
3- پس از دریافت و پذیرش محصول توسط “ایران پینت تولز”، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
4- آزمایش فنی محصول زمان بر است و به همین دلیل زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض محصول به طور میانگین 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده و در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
5- از هنگامی که وضعیت محصول در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به همان حساب پرداختی مشتری واریز خواهد شد.
6- ملاک عمل و اقدام، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش “ایران پینت تولز” است.
7- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان “ایران پینت تولز”، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول، به عهده مشتری خواهد بود.